(ES/GAL) El próximo 25 de febrero se cumplen dos meses del asesinato de Henry, vecino de nuestra ciudad, a manos de la policía. Desde el movimiento antirracista gallego no queremos olvidar esta fecha y así recordar a toda la ciudadanía y a las instituciones correspondientes que esta muerte debe ser investigada y esclarecida con la mayor urgencia posible. – O próximo 25 de febreiro cúmprense dous meses do asasinato de Henry, veciño da nosa cidade, a mans da policía. Desde o movemento antirracista galego non nos queremos esquecer desta data e así lembrar a toda a cidadanía e ás institucións correspondentes que esta morte debe ser investigada e aclarada o máis urxente posible.
Con este hecho quedó claro el racismo institucional que existe en nuestra sociedad, y la complicidad de los medios de comunicación en “construir” una imagen alejada de la realidad.
Por ello solicitamos vuestra participación en la concentración que tendrá lugar el próximo domingo 25 de febrero a las 13:00 horas en el Obelisco/Cantón Grande de la ciudad de A Coruña.
No olvides correr la voz y asistir a esta convocatoria, así como a las que se realizarán en otras ciudades gallegas.
¡LAS VIDAS DE LAS PERSONAS NEGRAS SON IMPORTANTES!
Con este feito quedou patente o racismo institucional que existe na nosa sociedade, e a complicidade dos media en “construír” unha imaxe que se afasta da realidade.
Por isto solicitamos a túa participación na concentración que terá lugar o vindeiro domingo 25 de febreiro ás 13:00 horas no Obelisco/Cantón Grande na cidade da Coruña.
Non te esquezas de difundir e acudir a esta convocatoria, así como as que se farán noutras cidades galegas.
AS VIDAS NEGRAS IMPORTAN!